1.1. Šios pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir MB IDEASPOT (toliau –Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje www.tuopa.lt (toliau – Parduotuvė).
1.2. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, Parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ ir gauna pranešimą apie užsakymo patvirtinimą. Sutartis galioja iki visiško pareigų įvykdymo pagal šios sutarties taisykles.
1.3. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma Pardavėjo duomenų bazėje.
2. Pirkėjo teisės ir pareigos
2.1. Pirkėjo teisės:
2.1.1. Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais, pirkti Parduotuvėje turi teisę fiziniai ir juridiniai asmenys, kurie, pagal galiojančius Lietuvos Respublikos teisės aktus, gali sudaryti pirkimo – pardavimo sandorius.
2.1.2. Pirkėjas gali pirkti Parduotuvėje bet kuriuo paros metu.
2.1.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos, vadovaujantis 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšių priemones, taisyklių patvirtinimo“.
2.1.4. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
2.2. Pirkėjo pareigos:
2.2.1. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą. 2.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
2.2.2. Pirkėjas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo prie Parduotuvės duomenis, jų neatskleisti ir neperduoti tretiesiems asmenims. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenis galėjo sužinoti kitas asmuo, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Jeigu Parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs su Pirkėjo duomenimis, Pardavėjas laiko jį Pirkėju.
2.2.3.Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo – pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie apmokėjimą už pasirinktas prekes (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas renkasi atsiskaitymą atsiimant prekes). Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą ne vėliau kaip per 72 valandas nuo mygtuko „Patvirtinti užsakymą ” paspaudimo. Per šį terminą mokėjimo pavedimo nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties ir anuliuoti jo užsakymą, neinformuodamas apie tai Pirkėjo.
2.2.4.Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
3. Pardavėjo teisės ir pareigos
3.1. Pardavėjo teisės:
3.1.1.Pardavėjas turi teisę gauti Pirkėją identifikuojančią informaciją, nurodytą Pirkėjo registracijos ir Prekių pristatymo adreso formose.
3.1.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti el. parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
3.1.3. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti el. parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo, tačiau tai neatleidžia Pardavėjo nuo atsakomybės įvykdyti jau sudarytas pirkimo – pardavimo sutartis.
3.1.4. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo keisti prekių bei jų pristatymo kainas, keisti prekių sąrašą, skelbti ar nutraukti akcijas, keisti akcijų sąlygas. Visi tokio pobūdžio pakeitimai galioja nuo jų atlikimo momento, tačiau negali būti taikomi jau sudarytoms pirkimo – pardavimo sutartims.
3.1.5. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo momentu redaguoti, keisti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus reikalavimus.
3.1.6. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
3.2. Pardavėjo pareigos:
3.2.1. Sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis Parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
3.2.2. Organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu.
3.2.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas, jeigu Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.
3.2.4. Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 7 dienas nuo prašymo pateikimo.
3.2.5. Nutraukus sutartį, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už grąžinamą tvarkingą prekę per 7 dienas.
3.2.6. Pardavėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų pareigų.
4. Prekių kainos, apmokėjimo būdai, terminai
4.1. Prekių kainos Parduotuvėje yra galutinės, nurodytos eurais su PVM.
4.2. Prekių kainos galioja tol, kol yra rodomos parduotuvėje.
4.3. Už prekes Pirkėjas atsiskaito bankiniu pavedimu
4.4. Pirkėjas įsipareigoja padaryti pavedimą per 72 valandas nuo gauto pranešimo apie užsakymo patvirtinimą.
Apmokėjimas
5. Šioje el. parduotuvėje galimi apmokėjimo būdai
5.1 Bankinis pavedimas–mokamas bankiniu pavedimu į Pardavėjo nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą.
5.2 El. bankininkystės sistema – užsakymo metu pirkėjas nukreipiamas į pasirinkto banko el. bankininkystės sistemą, kur jam būna suformuotas pavedimas patvirtinimui. Šis atsiskaitymas vykdomas per banko Paysera mokėjimo sistemą.
Pristatymas
6. Savo pirkėjams siūlome įvairius prekių pristatymo būdus:
6.1 Siuntų pristatymas Jūsų adresu
6.1.1 Siuntas išsiunčiame per 1-3 d.d. po užsakymo apmokėjimo. Daugiasluoksnius, kelių komponentų sudėtingesnius gaminius pagaminame ir išsiunčiame per 3-5 d.d. po užsakymo apmokėjimo.
6.1.2 Siuntų pristatymo laikas priklauso nuo kurjerių užimtumo ir siuntos paėmimo laiko.
6.1.3 Prekių pristatymo pirkėjo nurodytu adresu kaina yra 4,99 Eur (su PVM), papildomas mokestis 17 Eur (su PVM) yra taikomas, kai prekės pristatomos į Neringą.
6.1.4 Prekėms, kurios yra didesnių matmenų: virš 70 cm ilgio ar pločio, siuntimo mokestis taikomas individualiai, atsižvelgiant į konkrečius matmenis ir kurjerių siuntimo paslaugos įkainius.
6.1.5 Siuntos pristatymo dieną kurjeriu tarnyba informuos apie pristatymo laiką. Jei tą dieną Jūsų nėra nurodytu adresu ar nepavyksta susisiekti, siunta atkeliaus dar sekančią darbo dieną.
6.2.1 Siuntas išsiunčiame per 1-3 d.d. po užsakymo apmokėjimo, pristatymo kaina yra 3,49 Eur (su PVM).
6.2.2 Individualūs užsakymai, didesnių matmenų gaminiai, gaminami iš išsiunčiami per 3-6 d.d. Jei gaminys netelpa į paštomątą, yra siunčiami pirkėjo adresu kurjeriu ir taikomos pristatymas Jūsų adresu nuostatos. (6.1)
6.2.3 Siuntimo trukmė Lietuvoje, priklausomai nuo metų laikotarpio trunka 2-5 d.d.
6.2.2 Apie į terminalą pristatytą siuntą būsite informuoti sms žinute.
6.3 Jei prekių reikia skubiai...
6.3.1 Jei prekių reikia skubiai, susisiekite tel. nr. +370 630 59000 ir sutarsime dėl greičiausio pristatymo būdo parinkimo.
Prekių grąžinimas
7. Prekių grąžinimo nuostatos
7.1.1 Remiantis 2001 m. birželio 29 d. LR Ūkio ministro įsakymu dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių, pirkėjas, įsigijęs prekių elektroninėje parduotuvėje www.tuopa.lt turi teisę per 14 dienų nuo jų įsigijimo grąžinti prekes pardavėjui.
7.1.2 Apie prekių grąžinimą privalote mus informuoti el. paštu labas@tuopa.lt vėliausiai per 14 dienų nuo tada, kai prekė buvo pristatyta. Būtina nurodyti prekės pavadinimą, kainą, pirkimo datą ir grąžinimo priežastį.
7.1.3 Norėdami sužinoti tikslias prekių grąžinimo sąlygas galite susisiekti su mumis el. paštu labas@tuopa.lt arba telefonu +370 630 59000
7.1.4 Jei atsisakysite pirkinio, pinigus Jums grąžinsime per 15 darbo dienų nuo prašymo gavimo. Pinigai bus pervesti į banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta už prekes ar kitą pirkėjo nurodytą sąskaitą.
7.1.5 Grąžinimo garantija negalioja šiais atvejais:
7.1.6 Kokybiškos prekės, kurios buvo personalizuotos graviruojant kliento pageidaujamą tekstą, simbolius.
7.1.7 Kokybiškos prekės kurios buvo užsakomos individualiu projektu.
7.1.7 Kokybiškos prekės, kurios buvo modifikuotos pagal kliento pageidavimą, pvz. atliktas gaminio detalių dažymas kliento pageidaujama spalva.
7.1.8 Kokybiškos prekės Šventinio laikotarpio prekės, kurios gaminamos tik šiam laikotarpiui.
7.1.9 Prekės, kurioms grąžinimo garantija netaikoma (pvz. knygos, žaidimai).
7.1.10 Prekės, kurių pakuotė pažeista.
7.2 Prekė turi būti grąžinta originalioje gamintojo pakuotėje, o pirkėjas turi užtikrinti, kad siuntimo pakuotė būtų saugi ir prekė nebūtų sugadinta ją transportuojant.
7.3 Grąžinamos prekės transportavimo išlaidas padengia pirkėjas, išskyrus tuos atvejus jei prekė yra nekokybiška.
7.4 Keičiant arba grąžinant prekę būtina pateikti įsigyjimą patvirtinančius dokumentus.
7.5 Keičiamos arba grąžinamos prekės turi būti pristatymos Pardavėjo nurodytu adresu.